Ustavující průběžnost čar

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ustavující průběžnost čar koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ustavující průběžnost čar koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ustavující průběžnost čar koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ustavující průběžnost čar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ustavující průběžnost čar koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ustavující průběžnost čar - Janata Michal. Vnitřním popudem k napsání Ustavující průběžnosti čar bylo to, co jsem nazval stigma počátku. Tedy schopnost čáry popřít svou jsoucností nicotu plochy, z níž povstává. Pokusil jsem se pojednat čáru v nejširších souvislostech tak, aby extenze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ustavující průběžnost čar je 207 Kč

Výběr knih autora Michal Janata

Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.