Už sa nebojím tmy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Už sa nebojím tmy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Už sa nebojím tmy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bojíte sa tmy? Po prečítaní tejto knihy už strach mať nebudete! Je hlboká noc a chlapček Tomáško sa nečakane prebudí. Čo to vidí vo svojej izbičke? Je to strašidlo? Alebo len neškodné hračky? Táto nádherne ilustrovaná kniha je interaktívna – deti si môžu na každej stránke „rozsvietiť“ a hneď…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Už sa nebojím tmy je 189 Kč

Výběr knih autora Helena Haraštová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Haraštová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.