Už se na to nechce dívat. Nejen o lidech, kterými se Bohuslav Sobotka obklopoval

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Už se na to nechce dívat. Nejen o lidech, kterými se Bohuslav Sobotka obklopoval koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už se na to nechce dívat. Nejen o lidech, kterými se Bohuslav Sobotka obklopoval koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už se na to nechce dívat. Nejen o lidech, kterými se Bohuslav Sobotka obklopoval koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už se na to nechce dívat. Nejen o lidech, kterými se Bohuslav Sobotka obklopoval koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Už se na to nechce dívat. Nejen o lidech, kterými se Bohuslav Sobotka obklopoval koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
230 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bohuslav Sobotka patřil dlouhodobě k nejpopulárnějším politikům v České republice. Schopný vrcholný politik se přesto v závěru svého působení stal pro část lidí neoblíbeným...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Už se na to nechce dívat. Nejen o lidech, kterými se Bohuslav Sobotka obklopoval je 231 Kč

Výběr knih autora Václav Miko

Zobrazit všechny knihy autora Václav Miko
Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.