V cizí kůži

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V cizí kůži koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V cizí kůži koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V cizí kůži koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Výbor současné tchajwanské prózy V cizí kůži se obrací k tématu identity a naší schopnosti vyrovnávat se s překážkami a traumaty, které život přináší v průběhu dospívání a stárnutí, v době historických zvratů, politických tlaků, technického pokroku, rostoucí mezidruhové citlivosti, při hledání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V cizí kůži je 326 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Mi:Lu Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mi:Lu Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.