V lese a v zahradě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V lese a v zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prostorové leporelo na pomezí knihy, objektu a hračky od světoznámé švédské výtvarnice Ingely P Arrhenius. Silná lepenka, vysekávané stránky a látkový hřbet zaručují dlouhou životnost leporela, ale také možnost hračku kdykoliv opravit. Děti se seznámí s lesními zvířátky a přírodou, která je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V lese a v zahradě je 299 Kč

Výběr knih autora Ingela P Arrhenius

Zobrazit všechny knihy autora Ingela P Arrhenius
Výběr knih vydavatele Axióma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axióma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.