Valčík na rozloučenou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Valčík na rozloučenou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Valčík na rozloučenou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Valčík na rozloučenou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Valčík na rozloučenou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Valčík na rozloučenou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Valčík na rozloučenou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
289 Kč
Není skladem

Krátký popis
Do této černé románové frašky svedl autor několik postav: těhotnou svobodnou zdravotní sestru, jejího ženatého milence muzikanta, jeho krásnou a žárlivou ženu, honbu na zatoulané psy, výjev před potratovou komisí, mladou Američanku toužící po dítěti a jejího manžela stiženého strachem ze smrti,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Valčík na rozloučenou je 307 Kč

Výběr knih autora Milan Kundera

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera
Výběr knih vydavatele Atlantis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.