Věda je život, život není věda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věda je život, život není věda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha s názvem Věda je život, život není věda obsahuje rozhovory s osmi význačnými vědci Jihočeské univerzity a Biologického centra Akademie věd ČR v Českých Budějovicích.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věda je život, život není věda je 315 Kč

Výběr knih autorů Radek Gális , Eva Bobůrková

Zobrazit všechny knihy autora Radek Gális, Eva Bobůrková
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.