Příliš mladí na válku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příliš mladí na válku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příliš mladí na válku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příliš mladí na válku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příliš mladí na válku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Příliš mladí na válku - Gális Radek. Kniha Příliš mladí na válku vychází k 75. výročí konce II. světové války. Obsahuje rozhovory s patnácti válečnými veterány, doplněné bohatou fotografickou přílohou, a najdete v ní i vyprávění a autorské cykly dvou dokumentaristek, které se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příliš mladí na válku je 261 Kč

Výběr knih autora Radek Gális

Zobrazit všechny knihy autora Radek Gális
Výběr knih vydavatele Měsíc ve dne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Měsíc ve dne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.