Věda na Zeměploše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věda na Zeměploše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věda na Zeměploše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Věda na Zeměploše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Věda na Zeměploše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věda na Zeměploše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
V této knize tří autorů – biologa, matematika a spisovatele vědeckofantastické literatury – můžeme jejich očima pozorovat zákonitosti našeho vesmíru aplikované na fantastický vesmír, kde nejdůležitější fyzikální zákony začínají slovem „možná“. A samozřejmě si můžeme vyslechnout i názor skupinky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věda na Zeměploše je 255 Kč

Výběr knih autorů Terry Pratchett , Ian Stewart , Jack Cohen

Zobrazit všechny knihy autora Terry Pratchett, Ian Stewart, Jack Cohen
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.