Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha nabízí originální komplexní návod na sebeuzdravení. Obsahuje diagnostické metody, podle kterých zjistíte vaše aktuálně slabé místo. Nabízí také terapeutické postupy vycházející z reflexní terapie a akupresury a najdete v ní i nejmodernější pojetí ve formě kvantového přístupu, který…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vědomé zdraví - Praktické rady, návody, prostředky a postupy je 209 Kč

Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.