Velká audiokniha pohádek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká audiokniha pohádek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtyři desítky převážně českých klasických pohádek. Album pohádek v interpretaci předních osobností naší divadelní scény, z nichž některé už zůstávají v naší paměti jen díky svému hereckému a vypravěčskému umění. Dramaturgicky je titul sestaven mimo jiné podle věku posluchačů - začíná pohádkami…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká audiokniha pohádek je 323 Kč


Zobrazit všechny knihy autora František Hrubín, Karel Jaromír Erben, Božena Němcová
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.