Velké dějiny zemí Koruny české XI.b

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 570 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velké dějiny zemí Koruny české XI.b koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
570 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české XI.b koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
574 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velké dějiny zemí Koruny české XI.b koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
890 Kč
Není skladem

Velké dějiny zemí Koruny české XI.b koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
711 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české XI.b koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velké dějiny zemí Koruny české XI.b koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
648 Kč
Není skladem

Krátký popis
edenáctý díl, který je rozvržen do dvou svazků, zaplňuje poslední mezeru v chronologické řadě Velkých dějin zemí Koruny české a je vymezen jednak počátkem válek s revoluční a napoleonskou Francií, jednak definitivním nastolením konstituční monarchie v rámci habsburské monarchie. V období let…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velké dějiny zemí Koruny české XI.b je 698 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Daniela Tinková, Jiří Kaše, Milan Hlavačka, Jan P. Kučera
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.