Zákeřná mefitis - Zdravotní policie a veřejná hygiena v pozdně osvícenských Čechách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákeřná mefitis - Zdravotní policie a veřejná hygiena v pozdně osvícenských Čechách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákeřná mefitis - Zdravotní policie a veřejná hygiena v pozdně osvícenských Čechách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákeřná mefitis - Zdravotní policie a veřejná hygiena v pozdně osvícenských Čechách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákeřná mefitis - Zdravotní policie a veřejná hygiena v pozdně osvícenských Čechách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se věnuje několika důležitým aspektům ambiciózního projektu tzv. „zdravotní policie“. Tento osvícenský pojem bychom dnes mohli přeložit výrazy jako „veřejná hygiena“ nebo „sociální medicína“.Tinková se v ní zaměřuje na některé důležité aspekty, jimiž se zabývaly nejen zdravotně-policejní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákeřná mefitis - Zdravotní policie a veřejná hygiena v pozdně osvícenských Čechách je 345 Kč

Výběr knih autora Daniela Tinková

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Tinková
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.