Osvícenství v českých zemích II. Formování veřejnosti a informační revoluce (1740-1792)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 714 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Osvícenství v českých zemích II. Formování veřejnosti a informační revoluce (1740-1792) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
714 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osvícenství v českých zemích II. Formování veřejnosti a informační revoluce (1740-1792) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
782 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osvícenství v českých zemích II. Formování veřejnosti a informační revoluce (1740-1792) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osvícenství v českých zemích II. Formování veřejnosti a informační revoluce (1740-1792) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osvícenství v českých zemích II. Formování veřejnosti a informační revoluce (1740-1792) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha, která volně navazuje na první svazek Osvícenství v českých zemích I. – Formování moderního státu, se zaměřuje na jinou, neméně důležitou podobu osvícenského procesu, totiž utváření „veřejnosti“. Kromě reforem řízených státem s sebou 18. století přineslo také dosud nevídaný rozmach…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Osvícenství v českých zemích II. Formování veřejnosti a informační revoluce (1740-1792) je 821 Kč

Výběr knih autora Daniela Tinková

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Tinková

Zobrazit všechny knihy vydavatele NLN - Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.