Volejme do nebes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Volejme do nebes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Volejme do nebes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha pojednává o principech a souvislostech v našich životech. K tomu abychom je poznali, jsou v knize uvedeny osvědčené, snadno aplikovatelné pomůcky. Všímáte si ve svých životech shod okolností? A co znamení? Znáte pojem synchronicita? Autorka knihy Aurelie Roubalová je sběratelkou příběhů,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Volejme do nebes je 196 Kč

Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.