Vředová choroba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vředová choroba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
V posledních 20 letech došlo k zásadní změně v pochopení etiopatogeneze vředové choroby žaludku a duodena, zejména přiznáním zásadní role H. pylori. Tradiční spektrum léků užívaných u vředové choroby tak bylo rozšířeno - kromě blokátorů protonové pumpy - rovněž o antibiotika. Přes nesporné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vředová choroba je 147 Kč

Výběr knih autora Pavel Kohout

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kohout
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.