Vstup do 2. ročníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vstup do 2. ročníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vstup do 2. ročníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
41 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vstup do 2. ročníku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
41 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vstup do 2. ročníku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
39 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešitVstup do 2. ročníkuje určený k opakování a upevňování učiva 1. ročníku voblasti čtení a psaní v závěru 1. ročníkunebo kzopakování učiva na začátku 2. ročníku. Učivo čtení je řazeno systematickyod prvních slabik a jednoduchých slov s otevřenou slabikou, procvičovány jsou zejména…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vstup do 2. ročníku je 40 Kč

Výběr knih autora Lenka Andrýsková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Andrýsková
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.