Vybrané kapitoly z angiológie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vybrané kapitoly z angiológie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vybrané kapitoly z angiológie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Vybrané kapitoly z angiológie; Autor: Maďarič Juraj, Štvrtinová Viera; Angiológia, resp. vaskulárna medicína, ako sa táto internistická disciplína nazýva v niektorých krajinách, je dynamicky sa rozvíjajúci a (hoci tematicky historicky bohatý) v zmysle samostatnej existencie svojho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vybrané kapitoly z angiológie je 258 Kč

Výběr knih autorů Viera Štvrtinová , Juraj Maďarič

Zobrazit všechny knihy autora Viera Štvrtinová, Juraj Maďarič
Výběr knih vydavatele Slovak Academic Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovak Academic Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.