Vzorník ofsetových papírů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Vzorník ofsetových papírů aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Vzorník ofsetových papírů - neuveden. Praktický vzorník tisku na ofsetové papíry s množstvím užitečných informací Uvidíte, jak vychází tisk barevné fotografie i textu na křídovém, bílém i voluminézním (nažloutlém) papíru. Vzorník obsahuje stručné rady a tipy: • kde najít kvalitní…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Klika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Klika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.