Walden and Civil Disobedience

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 81 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Walden and Civil Disobedience koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Walden and Civil Disobedience koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Walden and Civil Disobedience koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Walden and Civil Disobedience koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Walden and Civil Disobedience koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Walden and Civil Disobedience koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
470 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In 1845, Henry David Thoreau moved into a cabin in the woods at Walden Pond to record a philosophical experiment in living: to simplify his life, to support himself entirely by his own labor, and to draw spiritual sustenance from his surroundings. The result: Walden: Or, Life in the Woods (1854…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Walden and Civil Disobedience je 321 Kč

Výběr knih autora Henry David Thoreau

Zobrazit všechny knihy autora Henry David Thoreau
Výběr knih vydavatele Canterbury Classics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canterbury Classics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.