What Shall We Do, Winnie-the-Pooh?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

What Shall We Do, Winnie-the-Pooh? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

What Shall We Do, Winnie-the-Pooh? koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

What Shall We Do, Winnie-the-Pooh? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
What Shall We Do, Winnie-the-Pooh? is a brand new rhyming adventure, celebrating the friendship between all your best-loved characters from the Hundred Acre Wood.Join Winnie-the-Pooh for a walk through the Hundred Acre Wood as he ponders over what to do about each of his friends. Poor, timid…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy What Shall We Do, Winnie-the-Pooh? je 342 Kč

Výběr knih autora Jeanne Willis

Zobrazit všechny knihy autora Jeanne Willis
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.