Who Is Malala Yousafzai?: A Who Was? Board Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Who Is Malala Yousafzai?: A Who Was? Board Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Who Is Malala Yousafzai?: A Who Was? Board Book

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Who Is Malala Yousafzai?: A Who Was? Board Book je 200 Kč

Výběr knih autorů Lisbeth Kaiser , Who HQ

Zobrazit všechny knihy autora Lisbeth Kaiser, Who HQ
Výběr knih vydavatele Penguin Young Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Young Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.