Wolverine Omnibus Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 2 950 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wolverine Omnibus Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
3 445 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Wolverine Omnibus Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
3 445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wolverine Omnibus Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
3 514 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wolverine Omnibus Vol. 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
3 485 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wolverine Omnibus Vol. 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
2 950 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Wolverine Omnibus Vol. 2

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wolverine Omnibus Vol. 2 je 3 367 Kč

Výběr knih autorů Goodwin Archie , Peter David , Jo Duffy

Zobrazit všechny knihy autora Goodwin Archie, Peter David, Jo Duffy
Výběr knih vydavatele Marvel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Marvel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.