Za láskou do Paríža

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Za láskou do Paríža koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jednou nešťastnou láskou sa život zďaleka nekončí. Svoje o tom vie aj Ella, ktorá už osem rokov chodí so svojím priateľom. Očakáva, že ju čoskoro požiada o ruku, no spoločná večera sa prekvapivo skončí rozchodom. A tak sa Ella na prahu tridsiatky so zlomeným srdcom zbalí a vyberie do…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Victoria Brownlee

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Brownlee
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.