Za zamknutými dverami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Za zamknutými dverami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za zamknutými dverami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za zamknutými dverami koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za zamknutými dverami koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
378 Kč
Není skladem

Krátký popis
Existuje dôvod, prečo sú niektoré dvere zamknuté... Kým si jedenásťročná Nora Davisová robila vo svojej detskej izbe domáce úlohy, jej otec zabíjal v pivnici ženy.Až kým sa pred ich dverami jedného dňa neobjavila polícia.O pár desaťročí neskôr trávi Norin otec svoj život za mrežami a z Nory sa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Za zamknutými dverami je 361 Kč

Výběr knih autora Freida McFadden

Zobrazit všechny knihy autora Freida McFadden
Výběr knih vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.