Zachovaj si zdravý rozum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zachovaj si zdravý rozum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Zachovaj si zdravý rozum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachovaj si zdravý rozum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
784 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zachovaj si zdravý rozum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
784 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Psychologie - od společnosti barecz & conrad books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zachovaj si zdravý rozum je 553 Kč

Výběr knih autora Anders Hansen

Zobrazit všechny knihy autora Anders Hansen
Výběr knih vydavatele barecz & conrad books

Zobrazit všechny knihy vydavatele barecz & conrad books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.