Zacvičte s bolestí - 66 praktických cviků pro oblast hlavy, šíje, krku, hrudníku, páteře, končetin a pánevní oblasti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zacvičte s bolestí - 66 praktických cviků pro oblast hlavy, šíje, krku, hrudníku, páteře, končetin a pánevní oblasti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zacvičte s bolestí - 66 praktických cviků pro oblast hlavy, šíje, krku, hrudníku, páteře, končetin a pánevní oblasti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zacvičte s bolestí - 66 praktických cviků pro oblast hlavy, šíje, krku, hrudníku, páteře, končetin a pánevní oblasti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zacvičte s bolestí - 66 praktických cviků pro oblast hlavy, šíje, krku, hrudníku, páteře, končetin a pánevní oblasti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zacvičte s bolestí - 66 praktických cviků pro oblast hlavy, šíje, krku, hrudníku, páteře, končetin a pánevní oblasti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
Trápí vás bolesti šíje, zad, beder nebo jiných částí těla, které nechcete ignorovat, ale ani zahánět léky? Kniha Zacvičte s bolestí je určena těm, kteří se rozhodnou aktivně přistupovat ke svému tělu a zvolí cvičení jako řešení současných, ale i možných budoucích problémů. Základním principem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zacvičte s bolestí - 66 praktických cviků pro oblast hlavy, šíje, krku, hrudníku, páteře, končetin a pánevní oblasti je 340 Kč

Výběr knih vydavatele Computer Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.