Základy tajné vědy, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy tajné vědy, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy tajné vědy, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy tajné vědy, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základy tajné vědy, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha vychází jako 11. svazek edice Bibliotheca Horev. Touto knihou předkládáme českým badatelům dílo skutečně základní a encyklopedické, které můžeme s plnou odpovědností doporučit jako východisko k dalšímu podrobnějšímu a speciálnímu studiu jednotlivých hermetických vědních oborů. Tato…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základy tajné vědy, 3. vydání je 341 Kč

Výběr knih autora Papus

Zobrazit všechny knihy autora Papus
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.