Zákon o advokacii a stavovské předpisy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 565 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o advokacii a stavovské předpisy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 565 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o advokacii a stavovské předpisy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 451 Kč
Není skladem

Zákon o advokacii a stavovské předpisy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 546 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komentář kzákonu o advokacii je sice určen primárně advokátům a advokátním koncipientům, své čtenáře, či spíše uživatele si zcela jistě najde ale také mezi soudci, notáři, státními zástupci, exekutory či jinými právními odborníky. Publikace je výsledkem desítek let zkušeností převážně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o advokacii a stavovské předpisy je 1 520 Kč


Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.