Antitrombotická léčba akutních koronárních syndromů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antitrombotická léčba akutních koronárních syndromů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Antitrombotická léčba akutních koronárních syndromů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie z ediční řady Klinická kardiologie doplňuje dosud vydané tituly věnované problematice ischemické choroby srdeční. Zabývá se významným tématem - farmakoterapií akutních koronárních syndromů. Autoři představují použití moderních antitrombotik v různých fázích vývoje akutního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antitrombotická léčba akutních koronárních syndromů je 431 Kč

Výběr knih autorů Ivo Varvařovský , Ján Matejka

Zobrazit všechny knihy autora Ivo Varvařovský, Ján Matejka
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.