Zdraví v ohrožení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zdraví v ohrožení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví v ohrožení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví v ohrožení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví v ohrožení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdraví v ohrožení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha od MUDr. Josefa Jonáše (kromě jiných autora bestsellerů Křížovka života, Tajenky života, Detoxikace či Jonášova kuchařka pro zdraví) a autora Jiřího Kuchaře je u nás mimořádným počinem v oblasti zdraví. Ačkoli nás zažité stravovací zvyklosti nebo reklama, zaměřená zejména na těhotné ženy,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zdraví v ohrožení je 217 Kč

Výběr knih autorů Josef Jonáš , Jiří Kuchař

Zobrazit všechny knihy autora Josef Jonáš, Jiří Kuchař
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.