Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem

Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autorka strávila dětství v klášteře Šao-lin, kde se pod vedením mistra Te-čchana seznamovala se zenovou medicínou i s nejrůznějšími způsoby, jak si udržet dobré zdraví. V 80. a 90. letech minulého století hojně přednášela doma i v zahraničí, dokud jí, přepracované a zcela vyčerpané, nebyla v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zenová medicína pro mysl a tělo - Spojení zenové moudrosti, šaolinské školy kung-fu a tradiční čínské medicíny je 213 Kč

Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.