Žitá reinkarnace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žitá reinkarnace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žitá reinkarnace koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žitá reinkarnace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Žitá reinkarnace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Názor na to, co je život, se v nejhlubší rovině liší v tom, zda na něj nahlížíme pouze jako na singulární, ohraničený jev, který má začátek a konec, nebo jako na kontinuum bez začátku a bez konce. Právě o tento rozdíl jde v této knize.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žitá reinkarnace je 288 Kč

Výběr knih autora Clemens Kuby

Zobrazit všechny knihy autora Clemens Kuby
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.