Zjevy kosmické, řevy pozemské

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zjevy kosmické, řevy pozemské koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zjevy kosmické, řevy pozemské koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zjevy kosmické, řevy pozemské koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zjevy kosmické, řevy pozemské koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Zjevy kosmické, řevy pozemské koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Zjevy kosmické, řevy pozemské - Doležal Karel. Rock'n'rollem k záchraně planety Země! Prastaří bohové znali velké tajemství. Nacisti se ho skoro domákli. Dnešní tvorové z něj však znají jen střípky. Mají zlatá gramofonová deska, prvohorní zkameněliny a ztracený cestovatel z jiného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zjevy kosmické, řevy pozemské je 289 Kč

Výběr knih autora Karel Doležal

Zobrazit všechny knihy autora Karel Doležal
Výběr knih vydavatele Straky na vrbě

Zobrazit všechny knihy vydavatele Straky na vrbě
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.