Zlá krev - Jak majitelka startupu ze Silicon Valley oklamala svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlá krev - Jak majitelka startupu ze Silicon Valley oklamala svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlá krev - Jak majitelka startupu ze Silicon Valley oklamala svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zlá krev - Jak majitelka startupu ze Silicon Valley oklamala svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlá krev - Jak majitelka startupu ze Silicon Valley oklamala svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlá krev - Jak majitelka startupu ze Silicon Valley oklamala svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak mohla mladá dívka ošálit protřelé investory ze Silicon Valley, představitele americké armády i média, oslavující ji jako „Steva Jobse v sukních“? Proč nikdo nepoznal, že zázračný technologický startup s hodnotou deseti miliard dolarů je ve skutečnosti podvod?Příběh firmy Theranos je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlá krev - Jak majitelka startupu ze Silicon Valley oklamala svět je 332 Kč

Výběr knih autora John Carreyrou

Zobrazit všechny knihy autora John Carreyrou
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.