Zoner Photo Studio X

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zoner Photo Studio X koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zoner Photo Studio X koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Zoner Photo Studio X koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zoner Photo Studio X koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zoner Photo Studio X koupíte na Grada
Grada
149 Kč
Není skladem

Zoner Photo Studio X koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zoner Photo Studio X koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
moderní průvodce krok za krokem Zoner Photo Studio X je nejnovější verzí osvědčeného a oblíbeného českého programu pro správu, prohlížení a úpravu fotografií. Kniha z dílny zkušeného autora nabízí všem čtenářům se zálibou ve fotografování tak trochu jiný způsob, jak se seznámit se Zoner Photo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zoner Photo Studio X je 161 Kč

Výběr knih autora Josef Pecinovský

Zobrazit všechny knihy autora Josef Pecinovský
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.