Žraloci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 405 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žraloci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žraloci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žraloci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žraloci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Není skladem

Žraloci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize – jejímž autorem je Dott. Alessandro De Maddalena, jeden z nejlepších ichtyologů a světově uznávaný znalec žraloků – se populární formou píše o životě těchto dokonalých vodních predátorů. Kniha je přímo nabita fotografiemi těchto predátorů i jiných vodních živočichů. Je rozdělena na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žraloci je 421 Kč

Výběr knih autora Alessandro De Maddalena

Zobrazit všechny knihy autora Alessandro De Maddalena
Výběr knih vydavatele Aventinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aventinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.