Pýcha a předsudek / Stolz und Vorurteil - Zrcadlová četba (B1-B2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pýcha a předsudek / Stolz und Vorurteil - Zrcadlová četba (B1-B2) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Wenn Elisabeth Bennet zum erstenmal Herrn Darcy, einen Junggesellen und gleichzeitig eine günstige Partie, trifft, scheint er ihr eingebildet und distanziert. Und auch gegen ihre Person gleichgültig, obwohl Elisabeth schön, temperamentvoll und aufgeweckt ist. Wenn Elisabeth dazu feststellt,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pýcha a předsudek / Stolz und Vorurteil - Zrcadlová četba (B1-B2) je 205 Kč

Výběr knih autora Jane Austenová

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austenová
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.