Pýcha a předsudek / Pride and Prejudice - Zrcadlová četba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pýcha a předsudek / Pride and Prejudice - Zrcadlová četba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pýcha a předsudek / Pride and Prejudice - Zrcadlová četba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pýcha a předsudek / Pride and Prejudice - Zrcadlová četba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pýcha a předsudek / Pride and Prejudice - Zrcadlová četba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Pýcha a předsudek / Pride and Prejudice - Zrcadlová četba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se Elizabeth Bennetová poprvé setká s panem Darcym, starým mládencem a zároveň výhodnou partií, zdá se jí nafoukaný a odtažitý. A také lhostejný k její osobě, přestože je Elizabeth hezká, temperamentní a bystrá. Když Elizabeth navíc zjistí, že se Darcy zapletl do komplikovaného vztahu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pýcha a předsudek / Pride and Prejudice - Zrcadlová četba je 210 Kč

Výběr knih autora Jane Austenová

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austenová
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.