Zvířata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zvířata koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvířata koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvířata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
První knížka pro miminka a zároveň kousátko i chrastítko. Obsahuje realistické fotografie nejběžnějších zvířat, která mohou malé děti vídat, a popisky. Předmět, který zaujme všechny děti. Tuto knížku pro nejmenší si mohou batolata prohlížet s rodiči, anebo ji sama objevovat dalšími smysly.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zvířata je 148 Kč

Výběr knih autora Roger Priddy

Zobrazit všechny knihy autora Roger Priddy
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.