Zvířecí pomocníci - Klárka a vodicí pes Daisy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zvířecí pomocníci - Klárka a vodicí pes Daisy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvířecí pomocníci - Klárka a vodicí pes Daisy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvířecí pomocníci - Klárka a vodicí pes Daisy koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvířecí pomocníci - Klárka a vodicí pes Daisy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Laskavý příběh ze života dětí a zvířat, který seznamuje malé čtenáře s nádherným tématem – výcvikem a výchovou budoucích asistenčních psů.Klárčina rodina se rozroste o čtyřnohého kamaráda! Stane se jím fenka Daisy, vodicí pes, který bude pomáhat její nevidomé mamince. Klárka se začne zajímat o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zvířecí pomocníci - Klárka a vodicí pes Daisy je 206 Kč

Výběr knih autora Anna Burdová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Burdová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.