Bětka a Vojtíšek – Jak se těšili na Ježíška

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bětka a Vojtíšek – Jak se těšili na Ježíška koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bětka a Vojtíšek – Jak se těšili na Ježíška koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bětka a Vojtíšek – Jak se těšili na Ježíška koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bětka a Vojtíšek – Jak se těšili na Ježíška koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bětka a Vojtíšek – Jak se těšili na Ježíška koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Humorné a laskavé vyprávění o předvánočním čase, ve kterém si děti i dospělí připomenou zvyky, tradice i kouzelnou atmosféru, které k nejmilejším svátkům v roce patří.Maminka vyndala z trouby první plech cukroví a venku začal padat sníh. Je to tady, kouzelný předvánoční čas, na který se Bětka s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bětka a Vojtíšek – Jak se těšili na Ježíška je 197 Kč

Výběr knih autora Anna Burdová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Burdová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.