Čteme s radostí – Natálka a svět vzhůru nohama

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čteme s radostí – Natálka a svět vzhůru nohama koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čteme s radostí – Natálka a svět vzhůru nohama koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čteme s radostí – Natálka a svět vzhůru nohama koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čteme s radostí – Natálka a svět vzhůru nohama koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čteme s radostí – Natálka a svět vzhůru nohama koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Podporujte přirozený rozvoj čtenářských dovedeností svých dětí. Díky komplexnímu čtenářskému systému z nakladatelství Fragment budou číst jako draci!Natálka slaví osmé narozeniny, všichni se kolem ní točí, i všemi obdivovaná spolužačka Justýnka. Doma se ale dozví, že tatínek se odstěhoval a už…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čteme s radostí – Natálka a svět vzhůru nohama je 189 Kč

Výběr knih autora Anna Burdová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Burdová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.