Vyčerpaná poštolka - Nové příběhy se šťastným koncem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vyčerpaná poštolka - Nové příběhy se šťastným koncem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyčerpaná poštolka - Nové příběhy se šťastným koncem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyčerpaná poštolka - Nové příběhy se šťastným koncem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyčerpaná poštolka - Nové příběhy se šťastným koncem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Vyčerpaná poštolka - Nové příběhy se šťastným koncem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bára a Matěj bydlí v nejvyšším patře paneláku. Když se jim v truhlíku za oknem uhnízdí poštolčí pár, kterému se narodí mláďata, s nadšením je začnou pozorovat. Ptáček, kterému říkají Falco, je slabší než ostatní. Děti vědí, že na něj nesmí sahat. Po silné bouřce se však Falcův stav výrazně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vyčerpaná poštolka - Nové příběhy se šťastným koncem je 189 Kč

Výběr knih autora Anna Burdová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Burdová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.