Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 75 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
75 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
71 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
90 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte - Boogerd Cornelis. Člověk si s sebou nese zvyky, nad nimiž se většinou příliš nezamýšlí. Pracujete-li však s malými dětmi, získávají zvyky zcela jiný význam. Co jsou vůbec zvyky a jakou roli hrají ve výchově malých dětí? Publikace dává…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zvyky a rituály ve výchově malého dítěte je 81 Kč

Výběr knih autora Cornelis Boogerd

Zobrazit všechny knihy autora Cornelis Boogerd
Výběr knih vydavatele Franesa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Franesa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.