Vzory smluv, žalob a podání - komentované vzory smluv + editovatelné CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 372 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzory smluv, žalob a podání - komentované vzory smluv + editovatelné CD koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzory smluv, žalob a podání - komentované vzory smluv + editovatelné CD koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Smlouva je dobrovolný závazek dvou a více stran. Jejím uzavřením se strany zavazují dodržovat pravidla, která si v obsahu smlouvy stanovily. Publikace obsahuje nejvíce používané vzory, žaloby a podání z oblasti občanského práva, pracovněprávních vztahů, správního práva, trestního práva, exekucí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzory smluv, žalob a podání - komentované vzory smluv + editovatelné CD je 400 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jiří Plos, Ladislav Jouza, Petr Taranda, Jana Drexlerová
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.