Slovensko 30 let poté

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slovensko 30 let poté koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovensko 30 let poté koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Slovensko 30 let poté koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovensko 30 let poté koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovensko 30 let poté koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovensko 30 let poté koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovensko 30 let poté koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brzy tomu bude třicet let, kdy se Česká a Slovenská republika vydaly každá vlastní cestou. Spisovatel Pavel Kosatík, který se slovenskou minulostí i současností zabývá dlouhodobě, se zamýšlí nad tím, kam slovenská společnost za oněch třicet let samostatnosti dospěla. Tuto problematiku autor…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slovensko 30 let poté je 220 Kč

Výběr knih autora Pavel Kosatík

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kosatík
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.