11. stíhací “Invazní” (podruhé). V dokumentech, fotografiích a vzpomínkách v období let 1951 až 1993

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

11. stíhací “Invazní” (podruhé). V dokumentech, fotografiích a vzpomínkách v období let 1951 až 1993 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Toto vydání pod názvem 11. stíhací … „INVAZNÍ“ (podruhé) bylo vydáno při u příležitosti 25. výročí vyhlášení rozkazu k zrušení nejen tohoto pluku, ale i jeho zabezpečovací 11. letecké základny.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 11. stíhací “Invazní” (podruhé). V dokumentech, fotografiích a vzpomínkách v období let 1951 až 1993 je 351 Kč

Výběr knih autora Stanislav Vystavěl

Zobrazit všechny knihy autora Stanislav Vystavěl
Výběr knih vydavatele Svět křídel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svět křídel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.