Akcia “L“

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Akcia “L“ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Akcia “L“ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Není skladem

Akcia “L“ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akcia “L“ koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Akcia “L“ koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
V 80. letech 20. století vycestovalo za prací (nejen) na libyjská letiště tisíce lidí z Československa. Postupně se jim podařilo otevřít Střední leteckou školu pro piloty i mechaniky a provozovat tři letecké výcvikové pluky pro libyjskou armádu. O jejich práci je tato kniha.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Akcia “L“ je 369 Kč

Výběr knih autora Manfréd Ťukot

Zobrazit všechny knihy autora Manfréd Ťukot
Výběr knih vydavatele Svět křídel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svět křídel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.