Aviatika v českých zemích 1908-1914

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aviatika v českých zemích 1908-1914 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aviatika v českých zemích 1908-1914 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aviatika v českých zemích 1908-1914 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aviatika v českých zemích 1908-1914 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Práce některých průkopníků letectví na konci 19. století dávaly tušit, že se přiblížila doba, kdy se člověk naučí létat. Po neúspěchu evropských průkopníků letectví s motorovými letadly s pevným křídlem v létech asi 1890 až 1900 se těžiště úsilí přesunulo do USA. Tam se v prosinci 1903 bratřím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aviatika v českých zemích 1908-1914 je 260 Kč

Výběr knih autora Sviták Pavel

Zobrazit všechny knihy autora Sviták Pavel
Výběr knih vydavatele Svět křídel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svět křídel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.